Er der rod i krogene på kontoret?
Er indretningen ved at være lidt ‘træt’?
Trænger væggene til ny maling?
Og skriger de på lidt kunst og udsmykning?
Hvordan tager indgangspartiet sig ud?
Byder det medarbejdere, gæster og kunder behørigt velkommen?
Hvad ligger der i skuffer og skabe i køkkenet?
Ti forskellige slags kopper, skårede tallerkener og udtjente termokander?
ER DER ET ELLER FLERE AF SPØRGSMÅLENE, DER RAMMER DIG LIDT? SÅ SKYLDES DET NOK, AT JERES FACILITETER HAR SET BEDRE DAGE. MÅSKE HAR I BARE HAFT FOR TRAVLT TIL AT GØRE NOGET VED DET. MÅSKE INTERESSERER INDRETNING JER IKKE RIGTIG. MÅSKE ER I BARE IKKE NÅET TIL DET ENDNU, FX FORDI I LIGE ER FLYTTET IND.
Jeg skræddersyr alle forløb til den enkelte kunde – her kan du se et eksempel:
Besøg
Vi aftaler et tidspunkt, hvor jeg kommer på besøg for at se nærmere på jeres faciliteter + for at høre mere om, hvilke forbedringer I drømmer om. Her taler vi også om jeres budget for projektet (1-2 timers besøg).
Overblik over opgaver + tidsplan
Jeg udarbejder et overblik over opgaver og prioriteringer samt tidsplan – og sender det til jer på mail, hvorefter vi gennemgår det via telefonen, så vi er helt enige om fremgangsmåden.
Designmanual
Hvis I ikke allerede har en designmanual, så udarbejder vi sådan en. Den indeholder overblik over jeres visuelle identitet, dvs. alt fra logo, fonts og farver til billedholdning og grafiske kendetegn. Kort sagt: Den viser retningslinjerne for, hvordan jeres virksomhed og brand ‘ser ud’.
Konkret oplæg
Med afsæt i designmanualen, min viden om jeres drømme for faciliteterne, jeres budget og udarbejder jeg et konkret oplæg til jer med forbedringsforslag til jeres faciliteter. Oplægget indeholder både en to-do-liste, en indkøbsliste samt et konkret vision-board for jeres opgraderede faciliteter.
Pris for en opgave som dette eksempel
Fra 7000 kr. + moms
Vigtig info
Lounge44 tilbyder ikke praktisk/ fysisk arbejde i form af fx maling af vægge, oprydning og indkøb af møbler, krukker og håndklæder. Til gengæld udarbejder jeg gerne en indkøbsliste til jer, inkl. henvisning til fx webshops eller lokale butikker, hvor I kan købe de produkter, I skal bruge.
Omgivelserne påvirker os
Uanset årsagen, så kan der være rigtig god grund til at få gjort noget ved det. Vores omgivelser påvirker os nemlig mere, end vi måske lige er bevidste om. Så vil du skabe et godt arbejdsklima, sikre, at kunder og gæster føler sig velkomne, at dit og dine kollegers humør trækkes op (fremfor ned), når I opholder jer i faciliteterne… Så kan jeg ret sikkert hjælpe jer.
Jeres faciliteter er en del af dem, I er som virksomhed. På samme måde som jeres værdier, jeres produkter eller services, jeres website eller jeres firmatøj er det. Nogle gange bliver kontoret, køkkenet, badeværelset og indgangspartiet bare glemt i forbifarten, og det er rigtig synd.
Skal vi gøre noget ved det?
Med afsæt i mine 20 års erfaring med branding, kommunikation og markedsføring (og endnu flere år, hvor jeg har nørdet med bolig- og kontorindretning i fritiden for både private og virksomheder) får du god og kompetent rådgivning til at optimere jeres faciliteter, så det i højere grad afspejler dem, I er som virksomhed – afspejler jeres brand.