25. juli 2017

Hvad elsker dine kunder?

Hvad er det, du giver du dine kunder, som de elsker? Og er det måske ligefrem noget, som kun jeres virksomhed kan give dem?

Hos en af mine kunder i rejsebranchen er det content om de destinationer, man kan rejse til, som en af målgrupperne hungrer efter.

Hvad er det, jeg kan opleve?
Hvordan får det mig til at føle?
Hvad kan jeg tage med mig derfra?

Det handler her altså om at levere content om seværdigheder, oplevelser, stemninger, overnatning, mad, spisesteder osv. på de destinationer, man kan rejse til. Og at det er netop det, modtagerne af nyhedsbrevet er vilde med, kan vi se på fx klik- og åbningsraterne.

De følelser, som dette stof åbenbart sætter i gang, er medvirkende til, at målgruppen får lyst til klikke, bestille billetter osv.

Og så er det selvfølgelig det, de skal ha’.
For interaktion er interesse.

Men hvad er det, DINE kunder er vilde med? Find frem til, hvad det er, der aktiverer dem og gør dem glade – og giv dem så meget mere af det….! 

Det gi’r trofaste læsere og følgere – og dermed (potentielt) trofaste kunder 

/mlp

Fik du også læst