29. januar 2020

Historier skal fortælles

Ja, de skal… I hvert fald de gode, interessante, rørende, spændende, strategiske, slagkraftige, underholdende, relevante og/eller værdiskabende…. For de flytter noget. For jeres kunder.

Men bliver jeres virksomheds historier fortalt?

Jubilæet, opfindelsen, drømmen, missionen, visionen, nyheden, joken, reglen (der bekræfter undtagelsen), certificereingen, samarbejdet, partnerskabet, tilbuddet, afleveringen, indvielsen, åbningen, opgraderingen, deltagelsen, starten, afslutningen, casen, overraskelsen, muligheden, retningen, klimaversionen, succesen, awarden… Og alle de andre historier…?

Hvis ikke, så kontakt mig. Som altid kan du fange mig på .

Jeg skriver alle former for content til web, SoMe, nyhedsbreve og trykte medier, fx opdateringer, nyheder, artikler, portrætter, pressemeddelelser osv.

Og husk…. historier skaber billeder, der skaber følelser, der skaber handling…

 

/mlp

Fik du også læst